Els pilots de l’equip Reale Avintia Racing, Héctor Barberá i Loris Baz, sortiran demà al Gran Premi d’Itàlia des de la cinquena i sisena línies de la graella després d’acabar els entrenaments cronometrats en 14a i 17a posició, respectivament.
Les sensacions d’Héctor Barberá han tornat i ahir ja va demostrar que pot estar amb els deu més ràpids acabant el dia vuitè. Avui ha aconseguit millorar el seu temps del primer dia en gairebé mig segon, però no ha estat suficient per poder passar a la Q2 i demà sortirà a la meitat de la cinquena línia al costat de Cal Crutchlow i Jonas Folger. Demà espera poder fer una bona sortida i lluitar per acabar en el ‘Top 10’ per primera vegada aquesta temporada.
Loris Baz també ha millorat respecte al primer dia i demà sortirà just darrere del seu company al Reale Avintia Racing. El pilot francès ha treballat dur al costat del seu equip per treure el major potencial del nou pneumàtic davanter de Michelin i, aquesta tarda ha donat un gran pas amb el que ha millorat el ritme i les sensacions.


“Hem fet un pas endavant i hem estat molt a prop d’aconseguir passar a la Q2. Ha estat molt ajustat, hem acabat molt a prop de Zarco i demà sortim a la millor posició del que portem de campionat. Per això és evident que estem millor . Tenim bon ritme per a la carrera i em trobo molt millor i amb més ganes. L’objectiu de demà és gaudir pilotant i si ho aconsegueixo, segur que podrem estar davant. Hi ha un grup del sisè al dotzè en el qual tots tenim el mateix ritme, així que el meu objectiu demà serà ser-hi lluitant. ”


“Avui hem seguit treballant en la posada a punt i la moto ha millorat molt. Al final de l’FP4 teníem alguna cosa que provar, però s’ha aturat la moto i al final hem hagut de provar a la Q1. La veritat és que ens ha anat bastant bé, però falta per ajustar un parell de coses abans de la cursa. Però estic content perquè el ritme és molt millor que ahir, el ‘chatter’ no ha desaparegut del tot, però almenys em deixa pilotar. Demà la cursa serà molt llarga, Mugello és un circuit molt físic i aquesta moto cansa molt més, però hem de gestionar bé la cursa, ser intel·ligents i si arribem al final, segur que sumem uns punts importants”.