Els pilots de l’equip Reale Avintia Racing, Héctor Barberá i Loris Baz, arriben aquest cap de setmana al llegendari circuit de Silverstone per disputar una nova prova del Campionat del Món de MotoGP.

Barberá i Baz arriben al Gran Premi de Gran Bretanya disposats a lluitar per estar entre els deu primers el diumenge, cosa que el pilot del Reale Avintia Racing ha aconseguit en la seva última carrera a Àustria fa un parell de setmanes. Barberá segueix buscant la manera d’obtenir tot el potencial de la seva Ducati Desmosedici GP16 i encara que en Spielberg va tenir espurnas de qualitat, el diumenge no va aconseguir el resultat desitjat.

Per a Baz els records de Silverstone de l’any passat no són molt bons, el francès va patir una forta caiguda en la primera volta, però també guarda bons records del passat i es veu encara més capaç de lluitar pel ‘Top 10’ en la carrera a 20 voltas del diumenge.

Com sempre a Silverstone hauríem d’estar pendents del temps, perquè malgrat estar a ple agost, la pluja és sempre habitual en el Gran Premi de Gran Bretanya.

“Arribo a Silverstone amb la mentalitat d’aconseguir un bon resultat. Cada carrera és una oportunitat i ara tinc que aprofitar-ho més que mai. L’equip té ganes de fer-ho molt bé i m’està recolzant, però de moment no hem aconseguit els resultats dels que portem treballant des que va començar la temporada. Aquesta pista s’adapta al meu estil i crec que també pot anar bé per a la meva Ducati, així que anem per totes “.

“Silverstone m’encanta, però la meva relació amb el circuit és una mica d’amor i odio. Tinc molt bons records de l’inici de la meva carrera i també de l’època de Superbike, perquè vaig aconseguir guanyar dues vegades. Però en MotoGP no m’ha anat tant bé. El primer any teníem alguns problemes i el any passat vaig tenir una caiguda molt lletja. El positiu és que arribem en un moment bo per a nosaltres, hem estat forts en les darreres carreres, la moto va bé i intentarem gaudir, en un circuit que m’agrada Molt. L’objectiu una vegada més serà acabar en el ‘Top 10’, encara que és un circuit molt diferent d’Àustria i tindrem que treballar per fer que la moto giri millor “.