Esponsorama també estarà present amb el seu espònsor Air Europa donant suport al pilot andorrà Albert Llovera al Ral·li Dakar 2017. D’aquesta manera la presència de les marques que representa l’empresa d’en Raúl Romero, s’estén també a la categoria de camions, i es suma als projectes de patrocini que Esponsorama té amb diversos equips de cotxes i motos.
Aquesta serà la quarta participació al Dakar d’Albert Llovera, després d’acabar 35è en l’última edició espera poder millorar al volant del seu Tatra Jmail preparat per l’equip txec Bonver Dakar Project. Però només acabar un altre Dakar significaria moltíssim pel pilot andorrà, perquè no és fàcil acabar el ral·li més dur del món al volant d’un camió, tot i estar en una cadira de rodes. L’Albert ha après a conviure amb la manca de mobilitat a les extremitats inferiors, però el seu afany de superació pot amb qualsevol repte que es proposi. A la cabina del seu Tatra l’acompanyaran l’experimentat copilot belga Charly Gotlib i el tècnic de la marca txeca, Jaromir Martinec.
El Dakar es va presentar dimecres a París i allà va estar en Llovera. El ral·li que començarà el dia 2 de gener a Asunción, la capital de Paraguai, promet ser molt més dur que en les últimes edicions. De Paraguai passarà a les etapes d’altura a Bolívia, per després dirigir-se a terres argentines, on els participants arribaran a la meta el 14 de gener a Buenos Aires.
Albert Llovera (Tatra Jmail Bonver Dakar Project)
“Per a mi és tot un orgull poder anunciar aquest acord i treballar conjuntament amb Esponsorama, però sobretot treballar amb en Raúl Romero que compta amb moltíssima experiència en competició i junts segur que podem fer coses molt bones. I per descomptat vull agrair a Air Europa el seu suport en aquest nou desafiament. L’objectiu en aquest Dakar 2017 sobretot és arribar a la meta i millorar la posició de l’any passat. Crec que no serà fàcil perquè al desplaçar-me amb cadira de rodes tot és més complicat, com moure’m per anar al servei o a sopar al bivac és difícil. A Bolívia també patirem moltíssim, perquè passarem cinc dies entre 3.500 i 4.700 metres d’altitud, i això també és desfavorable per a la meva condició; l’any passat vaig tenir bastants espasmes. Però és una cosa que forma part d’aquest desafiament i hem d’estar molt contents de poder estar per quart any consecutiu a la millor aventura del motor a tot el món. Dono les gràcies a tots els que fan que sigui possible i espero divertir-me molt. “